Som svar på mammas kommentar

Efter senaste inlägget undrade mamma om min samling disneyfilmer var en förtäckt önkselista till jul och svaret på det är nja.

Visst önskar jag mig disneyfilmer, men de står verkligen inte högst på listan. Betydligt högre upp finns porslin och bestik. Efter att ha bott i egen lya snart ett år och använd ihop plockat bestik och börjar jag nu veta vad jag vill ha. Så efter att ha gått en sväng med syster på stan idag och fått lite smakråd så har jag idag bestämt mig för vad jag vill ha. DET kommer att stå på min kommande önskalista. För ja, jag skriver fortfarande önskelista. Så får jag det jag vill ha och inte sådant som jag inte vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0