LOGGEN

Äntligen! Jag lyckades! Då var det gjort! I alla fall halvägs.

Jag brukar på nätterna lyssna på Vaken med P3 och P4. De börjar varje program med att man loggar in. Det gör man genom att sms:a eller maila in svaren på följande tre frågor:

* Idag kallas du för...
* Vad gjorde du i går vid den här tiden?
* En låt som beskriver dig just nu?

och de kvällar då jag fortfarande ha datorn igång den tiden på dygnet brukar jag logga in. Och idag hände det. De läste upp min logg. Alldeles specifikt. Jag blev inte lyssnarloggen, dvs de spelade inte upp min låt. Men ändå. Ett steg närmare. Ingenting. Men ändå!

Det var mina 15 sekunder i rampljuset!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Bara 14 minuter och 45 sekunder kvar av dina 15 minuter i rampljuset då... Du är fortfarande ung - välj dina tillfällen med omsorg :-)

2007-10-09 @ 12:35:26
URL: http://www.engstream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0