Kalas!

För Hembyggden:

Lördagen den 10 november kl. 19.00 (eller direkt efter PoG.) är ni Välkomna till Happsta för kalas. Där kommer jag fira att jag i veckan efter fyller hela 20år. Tag på ert bästa humör och kanske ta med ett spel så bjuder jag på kalasfika!

För E-tuna:


Tisdagen den 13 november kl. 19.00 är man bjuden hem till mig på födelsedagsfika. Tag med ert bästa humör och var inte rädd för att det kan bli lite trångt, men det förutsätter ju att ni vågar komma.


För båda kvällarna är jag tacksam om man har möjlighet att höra av sig om man kan komma, det är givetvis inte ett måste men det blir på så sätt lättare för mig att se till att Kalaset räcker till alla!

Sen ska jag inte bli äldre. Bara mer erfaren. För att nästan citera faster L. (jag har ingen riktig faster L men en nästan faster L.) "Jag har varit arderton i över trettio år nu."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0