Jag vet inte vad jag tycker

Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vad jag tycker om sådana häringa kedjebrev. Ibland är de väldigt roliga men ibland bara tråkiga.


Tre jobb jag haft i mitt liv: Kofösare, hembiträde och försäljare
Tre serier jag gillar att se på TV: That 70's show, Navy CIS och Morden i Midsommer.
Tre favoriträtter: Stuvade makaroner med stekt falukorv, stekt fläskt med löksås och potatis och paj
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Hos Familjen, Hos en god vän, Hos en annan god vän.

Du kan väl ta och svara på en av frågorna? Eftersom jag var så snäll och inte mailade ut dem?

Kommentarer
Postat av: gissa det du

jobb: mång sysslare
serie: alla CSI
mat: wok
plats: i min säng!!!

2007-10-16 @ 22:23:58
Postat av: Anthony Santinelli

Tre jobb jag haft i mitt liv:
Butikssäljare, datalärare, avdelningsansvarig i en butik

Tre serier jag gillar att se på TV:
Scrubs, Doctor Who och någon CSI-liknande historia

Tre favoriträtter:
Rotfrukts- med potatisgratäng, tacos och Bones

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Jag är nog helst där jag är just nu, på mitt rum i korridoren.

2007-10-16 @ 23:45:22
URL: http://www.tonysantinelli.com
Postat av: Anthony Santinelli

Bones skulle stå istället för "någon CSI-liknande historia" och där Bones står ska det stå "någon indisk gryta jag inet kan namnet på". :)

2007-10-16 @ 23:46:36
Postat av: Frida

Avslöjade H! Du avslöjade dig på Wok!

2007-10-17 @ 10:12:10
URL: http://misswar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0