05.58

Igår gick jag och la mig före 23.00. Det är inte vanligt i min värld. Ofta blir det en timmer senare än det. Igår gjorde jag det med en baktanke. -Jag läser bättre, fortare och effektivare på morgonen. Så när jag vaknade för att jag behövde gå på -- så insåg jag att klockan var, just det, 05.58. Två minuter innan min klocka skulle ringa. Snacka om mitt-i-prick.

Efter lång varm dusch och frukost kunde jag börja plugga kl. 07.02 Innan klockan slagit 08.25 hade jag hunnit läsa klart min vetenskapliga artikel. Gissa om jag var nöjd! Sen var det handledning i Trycksaksprojektet som gällde. Det börjar kännas lite bättre med det nu. Sen gick jag på Byggstartslunch för Nytt kårhus i Eskilstuna. Väldigt trevligt. Sen väntade jag på mina nycklar som var en tripp till Västerås...

Väl hemma så har jag suttit och lagt näst sista handen på min KAM-presentation. Går sådär faktiskt. Sådär går det med mina kreativa övningar... får fortsätta jaga dem...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, jag har svårt att förstå hur man kan vara så morgonpigg. Jag är tvärtemot, en kvällsmänniska som fungerar bättre och är effektivare på kvällen (läs natten).

2007-10-02 @ 15:44:37
URL: http://www.tuinternos.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag med. Egentligen. Detta var ett undantag. Därför bloggades det om det.

2007-10-03 @ 00:28:05
URL: http://misswar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0