Så VAR det måndag igen...

Måndag. Fast min hjärna säger tisdag. Men tack för att det bara är måndag.

En fantastisk helg har jag haft. Z har varit på besök från Uppsala, matchledigt, så han tog en helg i Eskilstuna. Bra initativ! Helgen bestod mestadels av god mat, sköna promenader på stan, intressanta och givande diskussioner och tid att umgås. Det är inte ofta jag får tid att bara vara med vännerna. Här i E är det mest plugg tillsammans, eller häng i korridoren eller så är det kyrkan och då är det alltid något på gång. Bara umgås. Spendera tid tillsammans. Ha kvalitetstid. Det är viktigt. Det borde vi prioritera mera. För övrigt fick vi se korridorvännernas otroligt fina dräkter till Halloween festen i huset. Helt i deras stil!

Vi var en sväng till Tuna park i söndags. Där jag nog inte varit sen H var på besök, för dryga sex månader sen. Så det var nog på tiden. Vi gick mest bara och titade men Z hittade en riktigt snygg klocka till kampanjpris och en tröja helt i hans stil. Jag köpte ingenting, till mig.

En skön helg helt utan plugg. Fler sådana ser jag framemot. Tre dagar med grupparbete ligger framför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0