En hel dag

En hel dag har jag varit i skolan idag. Jag gick till skolan till klockan 08.30 för frukostmöte med studenthälsan och studentkåren. Jag är fortfarande i skolan.

Vi har grupparbetat. Vi är inte färdiga än men nu börjar det se allt bättre och bättre ut. Strax före lunch kände jag mig både frustrerad och stressad. Inte nu längre. Jag tror det kommer gå kalas imorgon eftersom vi nu vet ännu mer konkret vad det är vi ska göra. Hittills har vi diskuterat mycket eftersom vi haft olika föreställningar om hur vi vill ha det, men vi har inte förstått det. Eller har jag fel?

Första året på högskolan tyckte jag var lite slappt. Jag förstod inte hur jag skulle få ihop en arbetsvecka på mina studier. Nu förstår jag inte hur 40 timmar i veckan ska räcka till. Jag behöver fler timmar.


Första hjälpen i Illustrator, Indesign och Photoshop  skulle inte skada.




Kommentarer
Postat av: Veronica

svar: Himla kul med snö tycker jag! Här var det inte blötsnö heller som tur va:) utan "finsnö", som jag kallar de;)

2007-11-07 @ 21:22:42
URL: http://vervenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0