Vaffö' gör ho' på detta viset?

Min idé, min tanke, min mening med denna blogg, var inte att skriva om mitt liv, om min vardag. Jo delvis men inte endast. Min tanke var att jag skulle skriva min åsikt. Har så blivit?

Nej.

Har jag skrivit så ordentligt och felfritt som jag ville?

Nej.

Blir något jag gör som jag hade tänkt?

Nej.

Eller jo.

Varför gör jag bara inte som jag tänkte från början? 

För att jag är väldigt bra på att skjuta upp saker och för att jag gör saker med mycket blandad kvalité. Jag jobbar ofta under principen att " jag vet vad jag ska göra och att jag kan det så jag kan göra  det sen". Vilket nästan alltid leder till att jag måste stressa igenom för att hinna klart. Är det bra?

Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0