Tog fel på dagen

Att man kan ta fel på en dag hit eller tid kanske inte är så konstigt. Men jag brukar inte göra det! Jag brukar inte glömma ett möte. Brukar inte hoppa över ett möte heller bara för att jag inte vill. Jag brukar hinna med allt. Ha benkoll. Idag onsdag skulle jag först gå på styrelsemöte, sen lunchandakt och sen luncha med Credo-M. För att under eftermiddagen påbörja mitt broprojekt. Visste jag att jag skulle göra. Trodde jag ja.

Igår kväll kollar jag en extra gång på kallelsen till styrelsemötet som Ordf. skickat ut. 29maj 8:45 Eskilstuna. 29 maj! Det var ju idag! Jag har alltså skrivit upp fel i min kalender. Trots att jag en gång redan strykit den från torsdag till onsdag, men egentligen var det tisdag. Detta har inte hänt mig för. Eller jo det har det, när det gäller mindre viktiga saker och händelser som jag inte haft högsta prioritet på. Men inte på ett styrelsemöte! Sånt gör man inte. Ellt tydligen så gör man det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0