Om att rita en bro.

Att rita en bro. Tror du det är lätt? Ha, vad fel du har. I alla fall om bron är slutuppgiften i kursen vissualisering och skiss. Så det så.

Jag har nu i flera dagar våndats, surat, irriterat mig över denna uppgift, som jag trodde skulle vara relativt enkel. Vilken den är, OM pennan drar samma streck som jag vill att den ska göra vill säga, vilket den inte gör. Nu har jag gjort klart två av tre bilder. Jag vet inte om det är den lättaste eller svåraste jag har kvar. Den minsta är det i alla fall.

Imorgon fredag åker jag till hembyggden. På lördag ska jag på bröllop och nästa allt har jag redan förberett, bara ett kort kvar. Tror jag. Jag kan ju ha glömt någonting som jag kommer på på lördag förmiddag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0