Nu T.!

Nu var det verkligen längesedan jag skrev! Bloggen har senaste tiden inte varit prio. 1 så den har blivit upskjuten, men välmedveten om att jag ska skriva, imorgon. Eftersom jag nu vet att blogg skrivande är beroende framkallande, så kommer jag (förhoppningsvis) skriva snart igen!

Men eftersom jag i helgen fick en påtryckning av min trogne ledare vän och bloggläsare T. att det nu var längesedan jag skrev, så harjag idag lånat en kompis dator för att blogga lite!

Senaste veckan har handlat om en och samma sak, bröllop. Ur alla möjliga tänkbara vinklar. Har haft F på besök en vecka och då har vi pratat, bröllop, O, minnen och möhippa (bland annat iaf). Dessutom var jag på Möhippa för Ey. i lördags och så har jag börjat inse att nu är det kanske dags att börja, planera. Planering gör resultatet bättre!

Allt detta bröllopsprat får en att fundera över hur man själv vill ha det, så om jag redan haft bröllopsnoja i tre år i rad så har jag nu ångest, mina vänner gifter sig! Som tur är inte alla på en och samma gång!

Just nu läser jag en Vissualisering och skiss kurs, så jag har utökat mitt pysselföråd med två stor fina skissblock, så allt vad skolarbete heter är förtillfället att rita, skissa, vilket inte rktigt är min grej. men roligt är det, och prestationskrävande! (man vill gärna vara bäst fast man vet att man inte är det). 

En annan tanke som våndar mig, eller inte våndar mig, för jag vet inte vad jag gett mig in på, är mitt styrelseuppdrag i Kåren. Läs mer om det i kommande inläg.  

Får fortsätta med ett bättre blogg.inlägg nästa gång jag skriva. 

Imorgon ska jag åka tåg, utan vinterhalsduk, utan att vara klar med uppgiften, utan att ha ätit frukost innan. Imorgon är en ny dag!


 


Kommentarer
Postat av: hanna

hej hej, går du på skisskurs?



(svara gärna på min blogg)

2008-08-06 @ 13:31:36
URL: http://vibyflckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0