Jag avskyr dem egentligen! Men denna var speciell...


1, Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
... Det förde med sig att jag försökte anpassa mig till mina...

2, Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Fönsterbrädan

3, Vad var det senaste du såg på TV?
Desperata husfruar

4, Utan att se efter, gissa vad klockan är:
00:45 (rättsvar: 00:48)

5, När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cyklade hem från paret Kock.

6, Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Läste Lieros blogg.

7, Vad har du på dig?
En grå chillout-tshirt och svarta trosor från Åhlens.

8, När skrattade du senast?
När jag läste om  lottens vardag.

9, Har du sett något konstigt på sistone?
Tittade på när en grävskopsmaskinist tvättade skopan i Eskilstuna ån. Sånt gör man inte varje dag.

10, Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning?

11, Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Bland mycket annat skulle jag köpa lite mark och bygga ett hus till mina föräldrar, och köpa en bil, bland annat.

12, Berätta något om dig själv som folk inte känner till
Som folk inte känner till? Några hemligheter måste man väl få ha? Jag har ju inte så många kvar...

13, Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
OJ! Ska man veta sånt? Här blev det inga vuxenpoäng inte...

14, Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Utomhus? Ja det gör jag varje sommar, på mammas fina altan.

15, Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen hem! (men jag tror det är St Per som står där, inte Gud, han ska ju vara innanför!)

Dags att sova nu... förlängesen var det dags att sova.... måste gör det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0