Idag

Igår jobbade jag.
Igår sov jag.
Igår pratade jag i telefon.
Igår grät jag.

Idag försov jag mig, nästa medvetet.
Idag var jag trött.
Idag lyssnade jag inte.
Idag var jag på apoteket.
Idag låg på gräset ( eller det som snart är gräs) och hade det bra.
Idag var det vår.
Idag blev man nästan kär. I våren.
Idag mådde jag illa.
Idag var jag på biblioteket (en mycket bra instans)
Idag diskade jag, första gången sen i fredags.
Idag plockade jag, lite.

Idag mår jag fortfarande illa.
Idag ska jag börja med min uppgift.
Idag ska jag sova, tidigt.

Imorgon ska jag på kursvalsinfo.
Imorgon ska jag gå till biblioteket.
Imorgon ska jag göra klart min uppgift. Den jag ska börja på idag.
Imorgon ska jag bestämma mig.
Imorgon är det onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0