Laddar....

Igår var det dagen efter midsommarafton. Jag tittade på två halva bondfilmer, slutet på en och början på en annan, och mådde inte bra. (om man nu inte känner mig så kan man tro att det var på grund utav det jag druckit men jag hade inte druckit något sådant så jag var nog bara trött).

Kvällen då var det mysig spelkväll hos FO. Mycket trevligt då jag VANN TVÅ GÅNGER på SETTLERS! Jag älskar det spelet! Jag är så bra!  Settlers ska som mycket annat någon gång få ett eget blogginlägg, påminn mig.

Idag har jag laddat inför kommande fyra dagar, SOMMARKUL. Som helt klart är en av årets höjdpunkter! Mitt äventyr är årets tema. Jag är helpå! Vi ska göra denna vecka till barnens häftigastevecka denna sommar!

Så nu har jag lite att förbereda så jag kan inte skriva mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0