tjejerna vid vällen

idaglurade jag med mig M. och Sh till hamnen. Vi skulle till Vällen och grilla och bada, så vi åkte till hamnen i stället för att åka till vällenbadet. Jag gillar vällenbadet, jag tycker att det är ett fantastiskt ställe, men hamnen kändes idag lite mysigare. Så dit det bar!

Med picknick korg och badkläder åkte vi, efter att vi hittat varandra vill säga.



1. Det första vi gjorde var att grilla. eller jag menar, tända elden.



2. Efter första doppet började vi plocka fram mat, grillglöden närmade sig



3. Sådana här bilder ska mana egentligen inte publicera.



4. Korv med bröd (Lyssnade på Salem al Fakirs sommarprogram idag) majskolvar och banander med choklad. Alltid lika gott!



5. Göden börjar falna...

En Fantastisk kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0