Semla!

Imorgon är en annan dag, då kommer två av de fyra på besök. Roligt initiativ! Bra att ni vågar! Tufft! Jag åker till C. nästa torsdag. Långt bort, (allt är ju relativt) men mycket spännande! Till Monarkens kaj ska jag!

138153-6
En liten tun månskära såg jagpå himmlen.
 "Försök ta ett kort på den" tänkte jag.
Det blev en vit duva på en nattsvart himmel.
Konst.

Idag är det den fetaste tisdagen. Köpte en semla av en kille som trodde jag kom från Norge. Han hörde på min dialekt (min dialekt?) att jag inte kom från Eskilstuna. Det gjorde inte han heller. Han föddes inte här i alla fall. Det hörde jag.

Mysbelysningen är på. Böckerna framme. CrossnetFLOWs webradio strömmar ut ur högtalarna. Rätt inställning är intagen. Här ska det pluggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0