Någon gång ska jag....

Kreativiteten hade gått för dagen. Jag som hade lovat mig själv att Scrapbooking någon gång skulle bli min hobby. För tillfället var det ett intresse som inspirerades av vänner, men fotografier och pappersbitar samlades på hög. Kreativiteten återvände när jag nyligen fick tag i ett nummer av magasinet Scrapbooking m.m. Här finns massvis med inspiration som bara väntar på att få användas till fotografierna i lådan och nästa födelsedagskort. Min tidning redan är sönderbläddrad.

 


 

 

Scrapbooking m.m gav mig den kreativitet jag behövde! Det svenska scrapbook-magasinet är fyllt med inspiration från redaktion och läsare som alla brinner för scrapbooking. I tidningen finns allt från artiklar om nya tekniker till layouttävlingar och läsarnas eget galleri. Tidningen håller dig uppdaterad om senaste trenden inom scrapping. Under hösten har jag saknat inspiration att scrappa men efter att ha läst sönder årets första nummer kliade kreativiteten i fingrarna. Läs, njut och våga prova!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0