Lugn helg

Fredag, då slavade jag på H&M. Men det annolunda denna gång. Fick gå på liggande istället för på Call off, klart bättre! Jag vet inte om arbetsuppgifterna var så mycket bättre, men miljöombytet var helt klart ett stort plus! Fredagkvällen försvann i ett nafs. Åt mat, spa-duschade och tittade på Lets dance med J. och M. Tycker synd om Lasse, han borde FÅ åka ut. Ring och rösta nästa vecka, men inte på Lasse!

Lördag, på en ledig dag lyckades jag med att inte göra det enda jag skulle göra. Förbereda det sista inför Barnens kyrka. Så det gjorde jag kl 0100, precis innan jag gick och lade mig. Annars så tog jag en sväng på stan, hittade ett par skor som jag blev kär direkt, i mitt annars just nu mer eller mindre obefintliga kärleksliv. Har fått min andra "stand in"-uppdrag nu. Det är väl inte riktigt officellt än men jag tar det så. Vi ska ialla fall åka på läger tillsammans, ska bli vädligt roligt! På kvällen var det Melodifestivalen som gällde. Slutade på det enda sättet som det hade kunnat sluta på om de som röstat röstat vettigt, vilket de gjorde! ( Jag kan inte rösta, mitt abonnemang är spärrat för sådana samtal, var det en gång i alla fall, och jag tänker inte testa om det inte är det. Bra va?)

dinsko 380sek


Söndag. Är inte det en av veckans bästa dagar så säg! Idag var det Noas ark för hela slanten! BK var kalas! Kunde inte ha blivit mycket bättre! Efter gick jag en kort sväng på stan, bokrean börjar snart... undra vad jag har för budget för den?...  Väl hemma har jag bloggat och tvättat, samt postat ett brev, försent naturligtvis.

Ny Frida. Har legat lite ner ett tag. Speciellt Stavningen. Återkommer om den. Höra av mig har jag blivit bättre på! (brevet i ovanstående stycke är ett exempel) Maten ett framsteg! Promenaderna kommer med våren!  Vad mer ingår? måste tänka efter, återkommer!

Imorgon är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0