ledig lördag!

En fantastisk dag idag! Idag var jag ledig, det fanns absolut inget som jag var tvungen att göra, fanns saker som jag kanske borde ha gjort men inget jag var tvungen att göra! Idag var min dag! Var uppe så länge som mina ögon orkade igår, och sov tills jag vaknade (= ingen väckarklocka!)

Väl vaken, utan att för den delen ha rört mig från sängen, surfade jag lite och låg med en god bok. Åt någon som var kombinerad frukost-lunch sent på dagen. Därefter tog jag och min granne M. en promenad och utforskade nya gator i vår nya stad.

Därefter myste jag lite i sängen och lyssnade på radio, som förövrigt är ett mycket bra medium. På förkvällen vakande min kreativa sida och jag bakade både pizzabullar och en limpa, som jag tror att jag ska provsmaka nu. Har tillsammans med Je. och M. tittat lite på Melodifestivalen och som vanligt kunde jag inte låta bli att tycka. Tyckte till om kläder, sånger, sagor och programledarinsatser. Tyckte att det var ett bra program ikväll!

Som sagt, ska jag nu provsmaka min färska limpa. Vill du komma på fika i morgon, söndagkväll, hör av dig!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Låter som en lyckad lördag! :) Vi kollade också på Melodifestivalen. För en gångs skull var det två bra låtar som gick vidare. Folk röstar så konstigt annars...! :)

2007-02-18 @ 10:33:49
URL: http://ewaeliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0