Celebert besök!

Det var tänkt att jag skulle få en lugnt helg, och att jag nästan inte visste hur jag skulle försriva tiden, men det skulle inte bli några problem visade det sig. Redan i Torsdags kväll hade jag tänkt att jag skulle  berätta om mitt besök av L1&L2, men det blev visst inte så.

Med tåg 17.07 anlände tjejerna till Eskilstuna Tågcentral. Enkelt och bekvämt hade det varit att åka tåg. Kvällen inleddes med att äta tillsammans med mina kära grannar, M, S, J. och Je, och Jes kompis L från Sthlm. Åtta stycken kan man vara runt mitt lillabord, inte fler. Härlig värme och gemenskap blev det runt bordet. Humöret och stämmningen var på högsta engergitopp. Resten av kvällen tog vi det lugnt. L1&L2
hittde min kamera och gav mig deras vinkling på min lilla lägenhet. Lite godis och småprat innan vi lade oss att sova är en klasisker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0