Till Julafton

För att underlätta för de människor som köper julklappar till mig väljer jag att publisera min julönskelista här. Jag vet att det är fler som läser bloggen än som kommer att köpa julklappar till mig. Ni får istållet se detta som en inspirationslista till era julklappsköp. Om ni inte redan är färdiga vill säga.


  • Servisen LOFT, vit, finns på Cervera Assietter, skålar, tallrikar och djupa tallrikar # Bestikserien Jenny från Åhlens. Tolv delar, fast kanske inte tolv tårtspadar.
  • Röda handdukar, både badlakan och handdukar Från Hemtex eller Åhlens. Till badrummet.
  • Gröna handukar, för händerna, till köket. Gärna mörkgröna och även de från Hemtex eller Åhlens.
  • Potatisskalare från Tupperwere. Jag behöver också en konservöppnare men den behöver inte vara från Tupperware.
  • Äggdelare, en sådan som både kan skiva och klyfta.
  • Presentkort på Wear it (finns bl.a. i Örebro, Falun, Umeå och Eskilstuna dvs inte i Uppsala), eller The Body Shop, eller Åhlens eller IKEA.
  • Brödrost, Kaffebryggare och Wåffeljärn inget specikt uttittat men de ska vara fina.
  • Pengar till en skrivare.
  • Necessär
  • Dukar i bruna, beige, vita färge
  • Ljus och ljuslyktor eller annat trevligt att sätta i mina giganstiska fönster antingen på fönsterbrädan eller att hänga upp.
Vilken är den roligaste present du fått?

Kommentarer
Postat av: Anonym

va de alt du inte fick eller?!! hahahaha krya på dig nu!

2007-12-05 @ 21:58:26
Postat av: Frida

haha. jätteroligt H. jag fick faktiskt en del av det. Men det är sådant som man kan önska sig igen! så det så!

2007-12-06 @ 01:00:53
URL: http://misswar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0