Nu är det Påsk!

Längfredagen.... Lång fredag. Vaknade tidigt, trots att jag somnade sent, om jag bara kunde förstå varför sånt händer!

Det var ett tag sen jag skrev. För er som vill ha en uppdatering på vad som hänt är det följande:

Jag har pendalt mellan E-tuna och Alunda. Befinner mig just nu i Alunda. Har hunnit vara på ett antal kalas, och träffat Bus på fiket. Så massor med fika har det blivit. Gott men inte så nyttigt, bara nyttigt för gemenskapen.
Har varit i V-ås och gått i skolan. Där läser jag just nu Affärsekonomi, en gång på ena sidan och en gång på andra dvs debet och kredit. De senaste dagarna har varit påskförberedelser...

För er som inte vill läsa uppdateringen kan hoppa rakt hit:

Imorgon är det påskafton, då äter svenskarna 6 miljoner ägg i timmen! Fråga mig inte hur det går till för det vet jag inte. Jag brukar nöja mig ett eller tre på  eftermiddagen. Jag ska tillbringa min påskafton helt enligt tradition, i en buss. Nu var det längesen JAG firade påskafton i bussen men det är det alltid några som gör... ialla fall där jag kommer ifrån. Jag vet inte hur det är hos dig. Jag ska placera mig på ett busssäte och sitta där de sen kommande 27 timmarna. Roligt va? Jag ska vara helt ärlig. Jag kommer inte att sitta still hela tiden. Inte heller på samma plats kommer jag att sitta.

Visst är det fantastiskt med vår!? Jag har inga som helst problem med vintern, men våren är fantastiskt rolig! Man blir glad i hela kroppen! Vårglad.

Imorgon åker jag till Stumberg, Zillertal, Österrich. Bara så att du vet! 

Butanesen, du´skulle ju höra av dig! jajaj, vi ses ju om ett par timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0